Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.09.2010 14:24 - Светлина
Автор: zany Категория: Изкуство   
Прочетен: 476 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 18.09.2010 13:32


Непрогледна тъма.Размазани цветове.
Животът писука, цвърчи, ромоли, крещи около мен.
Недостижими светове.
Нов ден.

Галя с ръце.
Да си представя опитвам.
Да си представя твоето лице..
Всички съмнения отритвам.

Сляп съм, но не ми трябва зрение.
Единствено за теб мечтая.
Да бъда покрай теб, като воин потънал в бдение.
Да ти казвам отново и отново какви чуства питая.

Някога бях пълен с гняв.
Несправедлива бе към мен съдбата.
Бях побеснял вълкодав.
Дорде не стиснах на тебе ръката.

Осъзнах, че на този свят има по-важни неща от очите.
Че те има теб.
Изсуши ми ти сълзите,
защото за теб аз бях твоят Феб*.

Радвам се за всеки ден.
Не обръщам внимание на хората.
Защото ти си, тук в мен.
А това е достатъчно да прогони умората.

Уморил се бях.
Уморих се от всичкото съжаление.
Да бъда съжаляван,
че нямам зрение.

Исках само да бъда равен с равни,
да бъда ценен аз, не очите,
да не преминват дните бавни,
да не минвам покрай вас и вие да мълчите.

Малко ни е нужно да видим,
малко ни е нужно да разберем,
малко ни е нужно да обидим,
малко ни е нужно да се спрем.

Нужен ни е само един човек да ни каже, че ни бива,
че в неговите очи ние не сме просто един недъг.
и всеки глупав предрасъдък, който ни убива,
изчезва всичко, колелото на живото описва своят кръг.

Намерих тебе.
Намерих себе си.

Ти ми даде твоите очи,
друго не ми е нужно,
тъмата около мен вече не бучи...

*Феб - Аполон    


Тагове:   светлина,


Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zany
Категория: Изкуство
Прочетен: 115817
Постинги: 56
Коментари: 81
Гласове: 133
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930